Serwis i reklamacje
W celu przyśpieszenia obsługi reklamacji prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych, które przyśpieszą proces reklamacyjny.
1.Prosimy o przesłanie informacji na adres info [malpka] odnarodzin.pl.
Informacja powinna zawierać:
– Nazwa produktu
– Opis problemu – usterki
– Zdjęcia przedstawiające w/w/ usterkę
2.Serwis po otrzymaniu informacji zdecyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
– Wysłanie nowego towaru bez konieczności odesłania starego
– Ściągniecie produktu i naprawienie przez serwis sklepu.
– Skierowanie do serwisu producenta
3.W przypadku konieczności odesłania produktu do naszego serwisu, reklamowany towar należy wysłać na adres – Serwis OdNarodzin.pl Aleja Pokoju 9a 42-207 Częstochowa.
Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport bez uszkodzeń do serwisu.
Zgłaszany produkt powinien być kompletny, włączając w to akcesoria.
Prosimy o dołączenie druku reklamacyjnego wraz z paragonem lub fv lub ich czytelnymi kopiami.
Towar po rozpatrzeniu reklamacji jest odsyłany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.